To yngre læger har fået grønt lys til at etablere lægeklinik i Vestervig
Regitze Johnsen Høy og Gerda Lindsted har fået aftale med Region Nordjylland om to kapaciteter. Næste skridt er at finde egnede lokaler.

Gerda Lindsted (t.v.) og Regitze Johnsen Høy har fundet sammen i et ønske om at drive en klinik i Vestervig i fællesskab - som praktiserende læger. Privatfotos.
22. juni 2026 13:43

















