THY/MORS: Torsdag den 25. juni kom en person, der løste en kommunalopgave ved Rævebakken i Vilsund Vest, galt af sted. Vedkommende skulle fjerne ukrudt med en ukrudtsbrander, da flammen fik fat i forskellige genstande omkring et stakit.
– Det er en rigtig skidt idé, at bruge en ukrudtsbrander ligenu. Det er meget, meget risikofyldt, udtaler politiassistent Niels Thing Kristensen fra lokalpolitiet i Thisted.
Politiet oplyser, at der ikke opstod nogen fare for bygninger, mennesker eller dyr.
– Men vi vil fra politiets side gerne komme med en opfordring til: “pas nu på med de ukrudtsbrandere ” Det er tørt ligenu, og det bliver bare endnu mere tørt. Så lad branderen stå, og lad ukrudtet gro.
Politiet oplyser, at den pågældende person, der kom galt afsted ved Rævebakken, formenligt kan se frem til en sigtelse.
– Der er selvfølgelig ingen, der gør det her med vilje, men vi kommer med en opfordring til, at man ikke bruger en ukrudtsbrander på nuværende tidspunkt.
POPULÆRE ARTIKLER LIGE NU:
Ib P. har bygget shelters i Lyngby: Nu bliver der handicapvenlig adgang
Daniel Kristensen forlænger med Thisted FC – Peter Bechmann vender tilbage
Sommerfest med rekord-overskud: Det gør det nemmere af være spejder i Klitmøller






















