To yngre læger har fået grønt lys til at etablere lægeklinik i Vestervig

Regitze Johnsen Høy og Gerda Lindsted har fået aftale med Region Nordjylland om to kapaciteter. Næste skridt er at finde egnede lokaler.

Unavngivet-1232-x-802-px-2026-06-22T123826.237-aspect-ratio-1232-802

Gerda Lindsted (t.v.) og Regitze Johnsen Høy har fundet sammen i et ønske om at drive en klinik i Vestervig i fællesskab - som praktiserende læger. Privatfotos.

100%

Ingen resultater