Vi forsøgte at få et interview med den ansvarlige – Morsø Kommune foretrak et skriftligt svar fra kommunikationsafdelingen
Hvad skal der ske med vandrehjemmet i Nykøbing? Det spørgsmål har flere borgere stillet, efter at Morsø Kommune satte forpagtningsaftalen i udbud og efterfølgende varslede et kommende salg af bygningen. KunMors har forsøgt at få svar direkte fra den ansvarlige i kommunen, men har alene modtaget skriftlige svar via kommunikationsafdelingen.

23. juni 2026 16:55























