Har du stadig problemer med at logge ind på KunMors? Dette kan du gøre!
Den største bølge af IT-udfordringer i forbindelse med domæneskifte synes at være overstået. Vi får dog stadig henvendelser fra læsere, der ikke kan logge ind.

KUNMORS: Mange KunMors-læsere fik i sidste uge uvelkomne udfordringer med at følge deres medie, som de plejer, men IT-holdet bag hjemmesiden fortæller, at de værste problemer nu er løst.
Nogle læsere har dog ikke fået løst deres, men heldigvis kan man også løse det selv. Det viser sig nemlig, at problemet er lokalt – forstået på den måde, at det er i den browser, man normalt bruger under læsning af KunMors. Den husker og gentager det problem, man blev ramt af.
Derfor: Hvis du ikke kan logge ind, skal du bare rydde browserhistorikken eller skifte til en anden browser.
En browser kan hedde fx Google Chrome, Safari, Firefox, Opera eller Edge. På denne side kan du se ikoner for de forskellige browsere. Så kan du se, hvilken du normalt bruger. Og på denne side fra Harvard University kan du se en engelsksproget vejledning i, hvordan du rydder browserhistorikken på forskellige browsere.
Meldingen fra IT er også, at den gamle browser helt af sig selv vil løse problemet, men inden da kan du altså løse det selv. Du er selvfølgelig stadig velkommen til at tage kontakt (tlf.: 3195 3108 / e-mail: abonnement@kunmedierne.dk) eller besøge os i Algade 9, hvis du har brug for hjælp.
Hvis du anvender iPad, når du læser KunMors, er det en god idé at tage den med.
Ingen resultater