Enhedslisten stod bag det første spørgsmål i byrådssalen
Et parti uden for kommunalbestyrelsen var det første til at gøre brug af spørgetid, da kommunalbestyrelsen onsdag havde premiere på det helt nye tiltag.

Ole Juul Lajgaard (EL), her til et vælgermøde i marts med partikollega Berit Raldin, fik æren af at være den første til at stille spørgsmål til kommunalbestyrelsen.
26. juni 2026 15:59

























