Borgermøde med bekymring på vegne af Hanklit efter UNESCO-verdensarv
Morsø Kommune inviterede til information i Bjergby Forsamlingshus, hvor spørgsmål om naturen og infrastruktur viste, hvad borgerne bekymrer sig om med udsigten til mange tusinde flere gæster på Hanklit.

Der var både spørgsmål og input til kommunen om fremtiden for den geologiske attraktiion, når den formentlig snart er på UNESCOs liste for verdensnaturarv.
26. juni 2026 11:50























