De første studenter er sprunget ud på Morsø Gymnasium
Mandag den 22. juni 2026 sprang de første studenter ud på Morsø Gymnasium.

Morsø Gymnasiums første studenter (sommeren 2026) sammen med rektor Ann Balleby. Foto: Morsø Gymnasium
22. juni 2026 12:39
























